Itt a képzelőerő,a fantázia ereje mutatkozik meg!Remélem a történetem felkelti az érdeklődéseteket :D Mindig lesznek szavazások,mert csak akkor folytatom ha Ti is akarjátok.......Kérlek írjatok megjegyzéseket..és véleményeket!Alíz már vár benneteket,hogy elmesélje fantasztikus történetét!A varázslat kapui megnyíltak!

2011. január 11., kedd

Alíz! (2.rész)

                                                                      (FOLYTATÁS)
Reggel elvakított a nap.A sugarai vidám táncot járva bundámon köszöntött a friss üde tavasz.
Mélyet szippantottam a kellemes levegőből.Nyújtózkodtam egyet és neki indultam a vadászatnak,mert
elfogyott az élelmem.Lesétáltam a patakhoz inni a vadászat előtt.Lehajoltam,és inni kezdtem,mikor
felemeltem a fejem egy kölyköt láttam..ott állt a folyó másik partján.A kölök félelemtől megdermedve
állt,lefeküdt és behúzta a farkát maga alá,lelapította a fülét hogy jelezze,békével jött és megadja magát.
Méltóságteljesen kihúztam magam és mondtam kedvesen:
-Ne félj,nem bántalak,hol vannak a szüleid?
-Ööö..jó.Nem tudom egy medve ránk támadott és elsötétült a világ.-válaszolta,majd megrázta a fejét
mintha azt hinni hogy attól tudni fogja hogy mi van...
-Ooo..értem.Mi a neved?Én Alíz vagyok.
-A nevem Moon.-mondta a kicsi.
Átmentem a patakon a kölyökhöz.És hosszas gondolkodás,rágódás után megkérdeztem a Moon-t.
-Csatlakozol hozzám?-és elindultam a barlang felé.A kölök felállt és válaszolt boldogan.
-Igen!-
-Akkor gyere,ne maradj le!-szóltam a mögöttem ugrándozó kis farkasra.
Pár perc múlva megérkeztünk a barlanghoz,betessékeltem Moon-t és mondtam hogy maradjon itt.
Ő megígérte hogy ott marad ahol van..én elmentem vadászni,pár óra múlva visszaértem egy szarvassal
és egy nyuszival.Odaraktam Moon elé aki rögtön nekilátott..majd pár harapás után megszólalt.
-Megtanítasz vadászni?-nézett nagy szemekkel
-Persze..-mondtam majd megettem az utolsó falatot ami a szarvas lábából volt.
-Maradj itt,egy perc és jövök-mondtam Moon-nak.Kimentem a barlangból és pár perc múlva megjöttem.
Egy eszméletlen nyúl volt a számban..odaléptem a kölyökhöz és leraktam elé,majd szó nélkül a barlang
szájához mentem és leültem a bejáratban,hogy a nyuszika ne tudjon kijutni.Bár fúrcsáltam a kölyköt hiszen
alig volt fél éves,és máris meg akar tanulni vadászni....érdekes........
Mikor a nyuszi felébredt és meglátta Moon-t rögtön menekülni kezdett,ő utána eredt és és kergetni kezdte.
Körbe-körbe szaladtak,én már úgy éreztem hogy mindjárt hányok...úgy elszédültem.
                                                                 (FOLYTATJUK)
De akkor meglepő dolog történt....

3 megjegyzés:

  1. Kérlek írjatok Komikat :D
    köszi (L)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Nagyon klassz!Lehetne hosszabb is...

    +1 feji a blogomon!Nézz be.És ne feledd:http://blackek.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Tök jó:D
    Folytasd csak:D
    Vargha Petra voltam:D

    VálaszTörlés