Itt a képzelőerő,a fantázia ereje mutatkozik meg!Remélem a történetem felkelti az érdeklődéseteket :D Mindig lesznek szavazások,mert csak akkor folytatom ha Ti is akarjátok.......Kérlek írjatok megjegyzéseket..és véleményeket!Alíz már vár benneteket,hogy elmesélje fantasztikus történetét!A varázslat kapui megnyíltak!

2011. augusztus 11., csütörtök

Alíz! (12.rész)

(Folytatás)
-Mi?Mit kell elmondania?-néztem kicsit csalódottan Shadow-ra...Moon nyüszíteni kezdett mert már kicsit kezdett félni.Ránéztem és odasúgtam neki hogy minden rendben lesz...
-Naa mondjad Shadow!-cukkolta bunkó hanggal Blood Shadow-ot....
-Hát..izé...-mondta zavartan Shadow....
-Mit titkolsz előlem?-kérdeztem már majdnem könnyes szemekkel...Majd közelebb húztam magamhoz Moon-t..
-Ne haragudj,féltem hogy elítélsz...-mondta bűntudattal a hangjában...
-Tudhatnád h én nem olyan vagyok,és Moon sem-mondtam neki kicsit hitetlenkedve,de nem volt észrevehető...
-Alakváltó vagyok-mondta nagy nehezen ki a mondatot...
-Az mit jelent?-kérdezte a kölyök félredöntött fejjel...
-Démon vagyok Moon,egy szörny-mondta csöndesen,el szégyelte magát..
Én és a kölyök csak néztünk csöndben miközben Blood gonosz nevetésbe kezdett...
-Látod édesem melette nem vagy biztonságban-mondta Blood bunkó de közben mézes mázos hangnemben...
-Te maradj csöndben,kettőtök közül TE vagy a szörny-üvöltötte Moon a nagy vörös farkasnak..aki 1 percre ledöbbent majd vicsorogni kezdett...
-Büdös kölök,ne merj velem ilyen hangon beszélni mert széttéplek-morogta közben az éles és nagy fogain csillogott a napfény...Egyszerre volt gyönyörű és rémisztő...
-Na gyere te dög-folytatta kölyök,én még mindig Shadow-ot néztem majd amikor halottam hogy Blood elrugaszkodik a földtől rögtön támadó állásba csaptam át..hátracsapott fülekkel,kicsit berogyasztott lábakkal és vicsorogva vártam h a vörös közel érjen..majd...
-Nee!-üvöltött Shadow és elém ugrott...Blood az ő nyakát kapta el..bár nem is engem és nem is t akarta megtámadni hanem a kölyköt..de neki ő is megfelelt...Leszorította a földre...
-Te akartad,magadnak csináltad a bajt-mondta Shadow és egy halvány vörös fény villant át a szemén majd nem egy nagy farkast fogott le Blood hanem egy oriási fekete párducot aki egy szempillantás fordított a kockán,már a vörös volt alul...
Még mindig kicsit kába voltam a történtektől...majd megint látomásom volt "Blood nem halhatmeg Shadow haragja álltal,mert akkor gonosz lehet és akkor a jó a lelkében meghal" ezt szajkózta egy farkas a ködben a látomásomban,majd mikor újra a jelenben voltam,odaugrottam és fellöktem Shadow-ot...Blood azonnal felpattant.
-Most mért?-kérdezte meglepődve a fekete párduc(Shadow).
-Mert nem ölheted meg-mondtam neki szúrós szemmel," nem mondhatom most el neki mert akkor kihasználja ez a dög..Blood..egy választásom maradt" gondoltam magamban..Moon-t odahívtam hozzá és súgtam valamit a fülébe...
-Mért nem?Csak bajt okoz-morogta Shadow...
-Azért nem mert Alíz szereti-mondta könnyes szemmel Moon...
-de..-akadt el a lélegzete Shadownak...majd leült...teljesen ledöbbent...a kölök odasétált hozzá és odabújt hogy meg vigasztalja...Én lassan odasétáltam Blood-hoz és oda dörgölőztem hozzá,majd lassan és finom a farkincámmal megsimítottam a nyakát majd az állát hogy rám figyeljen...
-Hmm...végre rájöttél szépségem hogy ez a korcs nem méltó hozzád-mondta fennhangon közben Shadow-ra nézett lenézően..
-Hát, igen. Sokáig tartott de rájöttem hogy téged szeretlek-mondtam neki mézes mázosan,közben a nagy sárga szemeibe néztem...
-Hogy tehetted ezt?-kérdezte sírva Moon...
-Ch..-vontam meg a vállam nagyképűen..
-De én..-még mindig nem tudott megszólalni Shadow majd hirtelen felállt-gyere Moon-mondta majd elindult be az erdőbe..Moon rám nézett könnyes kölyök szemeivel majd a fekete farka után eredt...
-Menekülj csak te korcs-nevettet gonoszan a vörös farkas...Majd ő is megfordult és elindult a másik irányba..
-gyere édesem-mondta nekem kedvesen..egy csapat farkas felé tartottunk akik meghajoltak amikor oda értünk...
Később...
Egy nagy fekete barlanghoz értünk Blood-dal ami egy vulkán mellett volt..láva folyamok mentek itt-ott..rémisztő volt...
-Remélem tetszik-mondta Blood kihívó mosollyal...
-Ez tökéletes,itt aztán lehet uralkodni-mondtam kaján mosollyal és csábító tekintettel...
(Folyatatjuk)
-Igen,és te leszel az én hercegnőm-mondta büszkén,hiszen én voltam a világ egyetlen fehér farkasa akinek még ráadásul kék a szeme...
-Ez megtiszteltetés,mindig rád vágytam csak nem tudtam biztosan-mondtam neki édesen közben hozzá bújtam...
-Mér tette ezt?-kérdezte Shadow a kölyöktől a barlangban..
-Nem tudom-mondta pityeregve...
-Tudom mi történt...-mondta vicsorogva Shadow és beleütött a falba ami megremegett..
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése